FRITEUZĂ ELECTRICĂ

Detalii generale

Denumire unitate contractanta: Scoala de Subofiteri de Pompieri si Protectie Civila "Pavel Zaganescu" Boldesti
Numar anunt: ADV1433578
Data limita depunere oferta: 28.06.2024
Tip cerere: Echipamente
Valoare estimata: 900 RON
Judet: PRAHOVA
Persoana de contact: DL. STANCIU DANIE
Numar de telefon: 0757.999.212

Detalii tehnice

Nu exista caiet de sarcini incarcat in SEAP.
Conditii de participare:
Operatorii economici interesați vor transmite OFERTA COMPLETĂ la adresa de e-mail achizitii@scoaladepompieri.ro până la data maximă de 28.06.2024, orele 10:00. OFERTA VA CONȚINE propunerea financiară cu VALOAREA TOTALĂ FĂRĂ T.V.A., cât și PREȚURILE UNITARE FĂRĂ T.V.A., distinct pentru fiecare tip de produs. VĂ RUGĂM să descrieți cât mai clar și precis fiecare produs în conformitate cu specificațiile solicitate de autoritatea contractantă. În ofertă se va preciza NEAPĂRAT numărul anunțului căruia îi este destinată cât și denumirea (firma) produselor. ATENȚIE!! Ofertele primite după data și ora limită de depunere, nu vor fi luate în considerare. Achiziția se va efectua prin SEAP. *** Cerințele tehnice definite la nivelul anunțului cu trimitere la un anumit producator, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producție/metodă specifică de fabricație/prestare/execuție, vor fi înțelese ca fiind însoțite de mențiunea „sau echivalent”, caracteristicile tehnice fiind considerate minimale.
Conditii referitoare la contract:
LIVRAREA PRODUSELOR se va face FARĂ COSTURI SUPLIMENTARE OFERTEI TRANSMISE, la sediul autorității contractante din orașul Boldești-Scăeni , str. Poligonului, nr. 41, județul Prahova, în intervalul orar 08:00 – 16:00, până la data maximă de 26.07.2024. Plata produselor se va efectua numai prin O.P. în contul furnizorului deschis la TREZORERIA STATULUI, în termen de maxim 30 de zile de la recepție. Produsele vor fi însoțite la momentul livrării OBLIGATORIU de următoarele documente, după caz: FACTURĂ FISCALĂ, CERTIFICAT DE GARANȚIE, CERTIFICAT DE CALITATE, DECLARAȚIE DE CONFORMITATE, ETC.. În situația în care unul sau mai multe produse nu sunt funcționale/conforme, returnarea și înlocuirea acestora se va face exclusiv pe cheltuiala furnizorului. *** În funcție de prețurile unitare primite și de fondurile alocate cu această destinație, autoritatea contractantă își rezervă totodată dreptul de a derula achiziția directă sub condiție suspensivă. *** Operatorul economic are obligativitatea de respectare a ordonanței de urgență a guvernului nr. 120/2021 - privind administrarea, funcţionarea şi implementarea sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura şi factura electronică în România.
Criterii de atribuire:
Operatorul economic a cărui OFERTĂ COMPLETĂ ce îndeplinește SPECIFICAȚIILE SOLICITATE și are PREȚUL CEL MAI SCAZUT, va fi înștiințat prin E-MAIL pentru a posta în SEAP titlul: ACHIZIȚIE CONFORM ANUNȚ DE PUBLICITATE NR. ADV ….. . *** În cazul în care se constată că două sau mai multe oferte se clasează pe primul loc cu prețuri egale, pentru departajarea acestora se va solicita o reofertare cu o nouă propunere financiară. Noua propunere financiară va fi transmisă în termen de maxim o zi lucrătoare de la solicitarea autorității contractante.
Alte detalii:

ȘCOALA DE SUBOFIȚERI DE POMPIERI ȘI PROTECȚIE CIVILĂ “PAVEL ZĂGĂNESCU” – BOLDEȘTI intenționează să achiziționeze următoarele produse: 1. FRITEUZĂ ELECTRICĂ – 1 buc. – Capacitate: minim 12 ltr.; Tensiune: 230V; Putere maximă (W): 3000; Protecție termică.