Conditii de participare:
Ofertantul va completa oferta in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Propunerea financiara se va completa specificand pretul unitar fara TVA, cantitatea totala si valoarea totala. Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP. Valabilitatea ofertelor sa fie de minim 30 zile de la termenul limita de primire.
In mod obligatoriu, pretul ofertat va include transportul precum si toate accesoriile necesare punerii in functiune chiar daca acestea nu au fost solicitate in mod expres . Contractul se va incheia cu ofertantul castigator in maxim 5 zile de la data acceptarii ofertei. iar termenul de livrare al produselor nu poate depasi 60 de zile calendaristice.
Conditii referitoare la contract:
Orice operator economic interesat poate depune oferta
Ofertele se pot transmite prin email la adresa achizitii.ptulcea@anp.gov.ro . Oferta stabilita câstigatoare, pe perioada de valabilitate a acesteia, împreuna cu comunicarea transmisa catre ofertantul câstigator, vor constitui un contract angajant între părti. Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul Penitenciarului Tulcea, str.Babadag nr.142 sau prin solicitare la adresa de e-mail achizitii.ptulcea@anp.gov.ro, telefon/fax 0240531551,0240533651, int.122, Compartiment achizitii. Program de lucru 07.00-15.00. Ofertantul a cărui ofertă va fi acceptată va depune informaţiile necesare în catalogul electronic din SEAP în termen de maxim 1 zile de la primirea unei comunicări în acest sens.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut, cu respectarea cerintelor solicitate.