Conditii de participare:
Ofertantii vor fi inscrisi in SEAP si vor avea cont deschis la Trezorerie. Dupa desemnarea castigatorului, acesta va publica in catalogul electronic al SEAP un pachet cu produsele ofertate. Ofertantii vor transmite achizitorului urmatoarele documente : 1. Certificat constatator emis de ONRC in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la momentul prezentarii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. 3.Formular de propunere tehnica 4. Propunerea financiara . Propunerea financiara trebuie sa se incadreze in valoarea estimata . 5.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind respectarea obligatiilor relevante din domeniile mediului, social si al relatiilor de munca. 6.Declaratie privind acceptarea doc. de atribuire.
Ofertele se vor transmite semnate si scanate pe adresa de e-mail oferteum1932@afahc.ro , in termenul limita de depunere mentionat in prezentul anunt de publicitate. Oferta incompleta sau depusa dupa aceasta data si ora /pe alta adresa de e-mail nu va fi luata in considerare. Informatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/423421,int. 150 sau 0761111057; . Conform Legii 98/2016 privind achizitiile publice, oferta este considerata neconforma in cazul in care aceasta nu satisface in mod corespunzator cerintele minime din documentatia de atribuire postata in SEAP.Pretul ofertat va fi fix si nu se poate modifica. Limba de redactare a ofertei este limba romana.Orice document prezentat in alta limba decat limba romana va fi tradus de catre un traducator autorizat.Operatorii ec. care depun oferta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 164, 165 si 167 din Legea 98/2016. Ofertele care nu respecta in totalitate cerintele autoritatii contractante vor fi respinse. Prezentei achizitii nu i se aplica prevederile referitoare la solutionarea contestatiilor de catre CNSC , achizitia directa nefiind o procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica. Eventualele solicitari de clarificari se vor depune pe adresa achizitii01932bv@afahc.ro. Ofertantii nu au dreptul sa modifice propunerea financiara sub sanctiunea respingerii acesteia. Ofertele se vor transmite semnate si scanate pe adresa de e-mail oferteum1932@afahc.ro, in termenul limita de depunere mentionat in prezentul anunt de publicitate. Oferta depusa dupa aceasta data si ora nu va mai fi luata in considerare.
Conditii referitoare la contract:
Plata facturii se va efectua in contul de Trezorerie al ofertantului, in termen de 30 zile de la depunerea facturii, dupa receptia serviciilor Prestarea serviciilor se va face in termen de 30 zile de la data efectuarii achizitiei in SEAP. Ofertantii vor depune oferta pentru toate echipamentele solicitate in documentatia de atribuire. Nu se acorda avans. Prin depunerea ofertei, operatorul economic isi asuma toate prevederile mentionate in anuntul de publicitate și documentația de atribuire atașată.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut /total produse , cu respectarea conditiilor solicitate prin anuntul de publicitate
Alte detalii:
Furnizarea de mașini de spălat și uscătoare de rufe pentru U.M. 01932 BRAŞOV