MESE DE LUCRU DIN INOX SPECIFICE PREPARARII HRANEI IN INCINTA BUCATARIEI DIN CADRUL POPOTEI IPJ OLT

Detalii generale

Denumire unitate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Olt
Numar anunt: ADV1438315
Data limita depunere oferta: 01.08.2024
Tip cerere: Echipamente
Valoare estimata: 3.361 RON
Judet: OLT
Persoana de contact: MARIA CAMELIA MACESANU
Numar de telefon: +40 249406500

Detalii tehnice

Conditii de participare:
Oferta se transmite în forma electronică, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, pe adresa de e-mail achizitii@ot.politiaromana.ro, în termenul limită de depunere a ofertelor, urmând ca oferta declarată câștigatoare să fie încarcată în SEAP in cel mult 1 zi lucratoare de la adata comunicarii pe e-mail. Oferta castigatoare va fi incarcata in SEAP, astfel: CPV CPV _(cel inscris in anunt)__, Denumire achiziție: __(denumirea din anunt)___ Anunț nr. __ (se va completa numarul anunțului)___ Toate documentele transmise , componente ale ofertei, vor fi transmise semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al operatorului economic Propunerea tehnica va cuprinde in detaliu si va transpune integral toate conditiile din caietul de sarcini atasat. Propunerea financiara va fi prezentata separat de propunerea TEHNICA si va cuprinde toate elementele de cost pe care le implica furnizarea/prestarea serviciilor/executarea lucrarilor. Pretul va fi exprimat cu maxim 2 zecimale, fară TVA. Ofertele vor avea o valabilitate de 30 zile de la data transmiterii acestora. Obligatoriu se va transmite oferta tehnica si oferta financiara ca documente distincte!
Conditii referitoare la contract:
Angajamentul legal prin care se angajeaza cheltuielile aferente achizitiei directe ce face obiectul prezentului anunt de publicitate: Comanda. Termen de livrare: 15 zile calendaristice de la finalizarea achizitiei in SEAP. Plata se va efectua cu OP în maxim 30 zile calendaristice de la data primirii facturii și de la data recepției, în contul de Trezorerie al furnizorului. Pretul va fi exprimat cu maxim 2 zecimale, fară TVA. Câștigătorul va posta în SICAP, IN CEL MULT 24 ORE ( ZI LUCRATOARE) DE LA COMUNICAREA PRIMITA PE E-MAIL, PRODUSELE/SERVICIILE /LUCRARILE pentru comanda fermă cu îndeplinirea în totalitate a cerințelor din caietul de sarcini și a specificațiilor tehnice atașate în prezentul anunț de publicitate.
Criterii de atribuire:
Oferta se depune in format electronic, pe adresa de e-mail: achizitii@ot.politiaromana.ro si va contine in mod obligatoriu propunerea tehnica (comentariu si documentele solicitate, daca este cazul) si propunerea financiara ( care va include toate costurile). Nu se iau in considerare ofertele incomplete (care nu contin unul din cele 2 elemente) sau depuse dupa termenul limita de depunere a ofertei. Oferta clasata pe primul loc va fi postata de ofertant in catalogul electronic de produse / servicii / lucrari disponibil in SICAP in vederea initierii achizitiei directe. Ofertantul a carui oferta se claseaza pe primul loc va fi instiintat de acest lucru de catre entitatea contractanta prin intermediul adresei de e-mail pe care s-a primit oferta. Orice comunicare, solicitare inclusiv oferta se transmit numai in scris prin mijloace electronice la adresa de email achizitii@ot.politiaromana.ro. Riscurile transmiterii documentelor cad in sarcina operatorului economic (art.125 din HG 395/2016). Achizitorul are deplina decizie in selectarea ofertantului castigator, fara a fi obligat sa prezinte justificari celorlalti ofertanti. Prezentei achizitii nu i se aplica prevederile referitoare la solutionarea contestatiilor de catre CNSC, achizitia directa nefiind o procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica. PERSOANA DE CONTACT PT. DETALII TEHNICE- BRÎNZAN RODICA- 0766 510 056. PERSOANA DE CONTACT PT. LIVRARE- VOICA OANA- 0739 979 275.
Alte detalii:

MESE DE LUCRU DIN INOX SPECIFICE PREPARARII HRANEI IN INCINTA BUCATARIEI DIN CADRUL POPOTEI IPJ OLT, CONFORM SPECIFICATIILOR CAIETULUI DE SARCINI ATASAT